Милосав.асиљевић ,,БОЖЈИ ЗАКОНИ“

Постоје у васиони закони,које људи називају природним законима.То су закони по којима се одигравају појаве у којима људска воља нема никакво учешће.ода ври на температури од 100 Целзијевих степени под условима нормалног притиска,то је природни закон у физичким појавама.Збир квадрата над катетама сваког правоуглог троугла једна је квадрату над његовом хипотенузом,то је закон у математици.Ови закони делују аутоматски у природи.Код ових закона човек нити је учествовао у њиховоме стварању нити контролише њихово поштовање.Ту се све одиграва ван домашаја наше људске воље.  Постоје пак и појаве где човек много што шта може да регулише својом вољом.Да ли ће се улицом возити десно или лево,одређују људи својим људским законима.Али,пошто ове законе стварају људи сами,то је остављено људима да брину и за поштовање ових закона.Дејство ових закона није ни опште ни аутоматско,оно се простире само донде докле су људи ово дејство осигурали.Огрешење о природне законе кажњава сама природа,односно Господ Бог,док у области људских закона огрешење о њих прогоне сами људи.  Али,поред ове две врсте закона,којима се људи врло много баве,постоји трећа врста закона у природи,којима су регулисане појаве у којима људска воља може да има свој утицај али чије су последице не у људској већ у Божјој руци.То су закони које нису прописали људи,али којима су регулисане појаве из људског живота,појаве из области у којима наша воља има свој утицај.Ове законе људи називају божјим законима.А то су уједно и закони на које људи најчешће у своме животу заборављају.Заборављају јер мисле да оно што је остављено људима на вољу једино је људским законима и регулисано.А то није тачно.  Демократија учи људе да се рађају слободни и једнаки.У истини дете је по рођењу толико неслободно,да ни готову храну није у стању својим устима да принесе,а неједнакост између детета и његове родитељске околине толика је да се родитељи о детету старају у свему а дете ни у чему,што се продужује све до доба човечије зрелости.Човек се у неку руку изједначује по својим способностима да сам себи осигура живот тек пошто су и његови родитељи и околина у њега уложили много труда и напора да га подигну и за живот оспособе.И уместо да се људи уче схватању да су,пошто је сваки од нас туђим трудом за живот оспособљен,да и ми морамо друге исто тако за живот оспособљавати,то јест да смо дужни да и ми подижемо породицу и подмладак,долази доктрина која нас учи да смо ми сви потпуно слободни,а то значи без икаквих обавеза према друштву и врсти којој припадамо.  Учење да смо рођени слободни води нас закључку да смо се родили без обавеза,а то није тачно.Ако ја не бих имао никаквих обавеза према народу из кога сам потекао,према врсти из које сам произишао,онда значи да је на мени остало право да своју врсту угасим по својој вољи.Чим је моје схватање такво,да је моја лична ствар да ли ћу засновати породицу или не,то значи да нема огрешења ни о кога ако ја породицу не заснујем.Народи у којима се овакво гледање на свет уврежило,а то је на пример случај са француским народом,имају много нежења а мало деце,и ти народи не напредују већ биолошки стоје или назадују.Напротив,код народа где се заснивање породице сматра обавезом,то јест где човек није рођен слободан и без икаквих обавеза,-а заснивање породица је такође обавеза која ограничава нашу слободу,-ти народи напредују.Упоређени међу собом,Француска и Јапан дају овакву слику:број нежења и стараца у Француској је процентуално два пута већи него у Јапану(на 100 људи зрелога доба у Француској долази 25 стараца док је у Јапану свега 15)али је зато број деце два пута мањи у Француској на 100 лица зрелог доба долази 55 деце и младежи док је у Јапану на 100 лица зрелога доба 101 лице деце и младежи).Али Француска је земља чији су људи прожети схватањем да су дошли на овај свет без обавеза,па и без обавезе да заснивају породицу;док је у Јапану супротно.Зато јапански народ напредују и скочио је од 20 милиона у 1880.години на преко 80 милиона данас,док је француски народ у истом раздобљу порастао од 19,6 милиона на свега нешто преко 39 милиона,а у последње време назадује.  Заснивање породице и продужење врсте јесте Божји закон о који се француски народ огрешио претераним проповедањњем слободе и живота без обавеза.Огрешење о овај закон плаћа француски народ својим животима. Постоји још један Божји закон а то је,да организам само онда може потпуно да напредује кад је потпун и кад су му сви делови здрави.Локомотива је организам мртвих делова који се зауставља кад му се само један део извади,или ако се не заустави онда ради али не тако добро као кад су му сви делови на месту.Људско тело је такође организам који може да живи и без руке,али не онако добро као са руком,и без прста али не овако добро као са прстом.И народи су организми чију су органи:сељаци,радници,трговци,занатлије,индустријалци,интелектуалци.Само онај ће народ најбоље напредовати,коме су сви делови присутни и здрави.Чим само један део не достаје,народ ће да рамље.  Комунисти су покушали да у Совјетскоме Савезу остваре жив народ без извесних његових органа,који су они називали буржоазијом,а то су звања скопчана са приватном иницијативом.Народ може да живи и без ових органа али не тако добро као народ који има све органе.Због тога је и производња руског радника према статистикама самих совјета мања него производност на пример,немачког радника.У СССР један радник упослен у идустрији гвожђа ,произведе око 520 тона годишње сировог гвожђа,у Немачкој је ова цифра три и четири пута већа-Зашто?Зато што у немачкоме народу радник дела у потпуноме организму,јер немачки народ има своје органе,док у СССР радник дела организму који живи без извесних делова.А то је огрешење о Божји закон у васиони. Постоји још један Божји закон-закон једновлашћа.Само једна власт у друштву значи ред и мир.Чим су две власти одмах је анархија. .ласт може да слуша само ако је једна,па ма како строга била.Чим на истоме терену има две власти,онда тешко грађанима.Ту гину опредељени зашто су се за другога определили,гину неопредељени зато јер се нису определили.Двовлашће,то је већ анархија.Тровлашће или вишевлашће,то је само још већа анархија.Једновлашће то је ред и мир међу људима.  Код нас комунисти праве свесно анархију заводећи вишевлашће.То је за њих и разумљиво јер они свесно хоће неред и безвлашће.Али,ако комунисти то раде свесно,многи наши људи то раде несвесно.Наши шумски националисти,упадну у једно село,заведу свој власт преко ноћи или преко једнога дана натерају људе да им учине разне услуге,па под страхом од друге власти побегну из села поново у шуму а своје пријатеље и исте те сељаке оставе на милост и немилост другој власти,која долази кажњава све оне који су шумску власт помогли.И тако смењивањем две власти падају немоћни појединци од једне било од друге руке.Падају као последице безвлашћа,јер безвлашће не значи друштво,без власти,такво друштво никад није постојало,већ друштво са више од једне власти. Народ,који овај Божји закон не поштује,а то је закон једновлашћа,плаћа ово животима,јер је више влашће стање противно Божјем закону и природи.А дејство Божјих закона је такво:људи могу да их не поштују али онда последице не могу избећи,јер код божјих закона последице су у Божјој а не у људској руци.  Последице у у људској руци само код чисто људских закона,код Божјих закона оне нису,а то људи заборављају.

Оставите коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Scroll to Top